poniedziałek, 4 listopada 2013

Rozdział 30

~*Ashley*~
Nagle drzwi się otworzyły, a moim oczom ukazał się mój najlepszy przyjaciel...
-Harry? Co.. co ty tu robisz?-na mój widok oczy loczka zrobiły się jeszcze większe niż były.
-Ashley..ja....
-Ty też w tym siedzisz?! Harry proszę powiedz, że nie..-wyszeptałam załamana. Loczek w milczeniu  wpatrywał się w swoje buty. Westchnęłam poirytowana.-Cholera Harry! Powiesz mi czy nie?!
-Ashley to jest skomplikowane....-powiedział brunet. Skomplikowana? No kurwa! Najpierw Louis mnie okłamuje, a teraz Harry? To musi być jakiś zły sen....
-Harry....Proszę cię!-w moich oczach pojawiły się łzy. Jeśli on też jest w to wszystko zamieszany..... Loczek wziął głęboki wdech, po czym wypuścił powietrze ustami.
-Ash musiałem....Robiłem to tylko i wyłącznie dla ciebie! Ashley próbowałem cię chronić! Nawet nie wiesz jak bardzo mi na tobie zależy!
-Okłamywałeś mnie... Przez ten cały czas ja ci tak bardzo ufałam, powierzyłam ci wszystkie swoje sekrety...A ty....-po moich  policzkach zaczęły spływać słone łzy. Nie mogłam nic więcej z siebie wydusić.
-Ashley zrozum...-wyszeptał loczek.
-Co mam zrozumieć?! Że kolejna osoba, którą kocham tak po prostu mnie okłamywała i jeszcze do tego mnie bardzo raniła.... Lepiej będzie jak już pójdę....
-Och już uciekasz? Przecież nawet jeszcze nie weszłaś do środka.-ten wredny ton głosu wszędzie rozpoznam. Eleanor. Odwróciłam się w jej stronę i ujrzałam ją w drzwiach.  Jej zgrabną sylwetkę  opinała czarna dobrze dopasowana bluza, ciemne spodnie idealnie podkreślały jej długie nogi. Ona była idealna.... Przy niej zawsze popadałam w kompleksy. Dziewczyna zwinnym ruchem odepchnęła się od framugi drzwi i podeszłą bliżej nas.
-Muszę po prostu już iść... Mam inne sprawy na głowie.-powiedziałam chłodno.
-Ojej wielka szkoda.-westchnęła teatralnie. Bez słowa zaczęłam się oddalać lecz nie zaszłam daleko, gdyż powstrzymała mnie czyjaś ręka na moim ramieniu. Jak się okazało była to El.- Zdziwiłaś się jak zobaczyłaś Harry'ego?-uśmiechnęła się chytrze brunetka. Po chwili namysłu zrozumiałam o co jej chodziło....
-To ty wysłałaś do mnie wiadomość z numeru Lou, żebym tutaj przyszła!-zaczęłam krzyczeć jak totalna idiotka. Myślałam, że zaraz jej skręcę kark! Co za wredna suka! Eleanor zaniosła się tym swoim wrednym śmiechem. Okej nie wytrzymałam i po prostu przyłożyłam jej w tą "piękną" buźkę z całej siły. Na twarzy brunetki pojawiła się zdziwienie moim posunięciem.
-Pożałujesz tego co zrobiłaś!-wysyczała, po czym szybkim krokiem odeszła ode mnie. Obserwowałam ją jak wraca do mieszkania zatrzaskując za sobą drzwi. W oddali ujrzałam loczka, który stał i przypatrywał mi się z rozdziawioną buzią. Pokręciłam przecząco głową i zaczęłam odchodzić. Po moich policzkach znów zaczęły spływać łzy.
***
Szłam przez jedną z alejek Londynu cała zapłakana... Ludzie patrzeli na mnie patrzyli  niektórzy z zatroskaniem inni jak na idiotkę. Przystanęłam przy jakimś klubie, bez zastanowienia się weszłam do niego i usiadłam przy barze.
-Poproszę coś mocnego...-powiedziałam łamiącym się głosem.
 Barman spojrzał na mnie unosząc przy tym swoje ciemne brwi, po czym bez słowa nalał mi kieliszek wódki. Szybko wypiłam zawartość kieliszka, po czym jeszcze jeden i jeszcze jeden...
***
Odeszłam chwiejącym się ruchem od baru w stronę toalet. Gdy już tam dotarłam weszłam do jednej z wolnych kabin i wyjęłam moją "przyjaciółkę". 
-Dawno się nie widziałyśmy-wymamrotałam. Nagle usłyszałam jak ktoś wchodzi to toalety. Podwinęłam nogi do góry tak, by nie było mnie widać. Siedziałam tak skulona i wpatrywałam się w drzwi kabiny nie wiedząc co mam robić. Czy się bać czy może to tylko jakieś dziewczyny  przyszły poprawić swój wygląd. Słyszałam czyjeś kroki z sekundę na sekundę były coraz głośniejsze... Nagle ucichły. Uff.... Wypuściłam powietrze, które miałam w płucach. 
-Na czym skończyła? Ach no tak żyletki....-wyszeptałam sama do siebie. Po tych słowach zaczęłam robić nacięcia na lewym nadgarstku. Niespodziewanie drzwi od mojej kabiny otworzyły się, a w nich ujrzałam......


Jejku no to mamy 30 rozdział! :) Przepraszam, że jest taki krótki ale miałam małą blokadę :(
Ale postanowiłam,że na razie jeszcze nie będę kończyła gdyż mam już pewien plan ^^
Jejciu dziękuję wam za te wszystkie miłe komentarze!! I oczywiście, że czytacie moje wypociny :)
Jesteście kochani!<33333
Na moim drugim blogu rozdział pojawi się jeszcze w tym tygodniu więc serdecznie zapraszam na niego :)KILK:)
Jak i również na bloga mojej przyjaciółki <333 KLIK :3
Następny rozdział za 29 kom :)
JEŚLI CZYTASZ PROSZĘ DAJ KOMENTARZ TO BARDZO MOTYWUJE DO DALSZEGO PISANIA! :)



37 komentarzy:

  1. Krótki, ale fajny :) Cieszę się, że postanowiłaś nie kończyć bloga :) Kiedy next ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rozdział. Zazdroszczę talentu. Chciałabym tak dobrze pisać jak Ty. Kocham Cię wiesz? Czekam na następny xoxo
    I ta El wredna suka! Nie rozumiem jej zachowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak najszybciej pisz !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju jest super!! Dawaj next!!! KOCHAM CIĘ!!!!!! /Directionerkaa :-***

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku cudowny. Forever Harry! Ciekawe kto tam stoi. :) // imaginy1onedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Awww ^.^ to jest genialne <3 czekam na następny Gabrysia Kubala
    P.S. zapraszam do mnie: one-direction-marzenia-sie-spelniaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham to opowiadanie <333 Rozdział świetny

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny! <3
    Kocham twego bloga ;p
    U mnie nowy rozdział:
    http://onedirection-icanloveyoumorethanthis.blogspot.com/
    PS. Pisz szybko następny!! <33

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę cię!!! Nie zostawiaj w takim momencie! Wiesz, jakie to straszne... czekam z niecierpliwością na nowy rozdział!!! <3333 niall-horan-fanfiction-cassie.blogspot.com Zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny!!! Pisz szybko następny ! ;)
    http://milosc-przetrwa-wszystko-opowiadanie.blogspot.com
    Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham to! To jest boskie! I cieszę się, że będzie dalej:)) to jest po prostu mega! Tradycyjnie zapraszam do siebie onewayoranothervswings.blogspot.com i nialllovebigos.blogspot.com pozdrawiam i życzę weny Katiee;*

    OdpowiedzUsuń
  12. W tym momencie! *_* OMG XD nie wytrzymam do nexta XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Zajebiste ;p
    Dziewczyno czemu kończysz w takich momentach ?! :P
    Chce następny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. O ranyście!! Świetne opowiadanie i świetne zdjęcie zacnego Harolda <3

    OdpowiedzUsuń
  15. SERIO??!! MUSIALAS W TAKIM MOMENCIE KONCZYC???!!! *-*

    OdpowiedzUsuń
  16. a wiec tak na poczatku powiem, ze UWIELBIAM CIE :-*
    haha ale to juz wiesz
    Elka zaczynasz mnie seriosly wkurzac,
    Sylwia spokojnie, wdech wydech
    haha omg
    to jest mega drama! a to kocham :-*
    prosze pisz, pisz :-*
    Harry twoja sytuacja nie jest najlepsza
    ej to bedzie LOUIS!
    tak? no bp go wgl nie bylo chociaz w sumie to damska albo to Emilly, Zoey
    ale niech to bedzie LOUIS :-*
    haha

    OdpowiedzUsuń
  17. Boże, Bożenko ! *o* no zajebisty.. jak zawsze zresztą <3 kocham twojego bloga <3 no i Ciebie oczywiście tez <3 masz talent ! :* czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  18. świtny jakie emocje musisz zawsze kończyć w takich momentach <3
    zapraszam do siebie jest nowy rozdział http://fanfictionoffniall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. siemanko <3
    suuuppeer rozdział <3
    czekam na nexxta <3
    zapraszam do mnie na kolejny rozdzialik :*
    http://one-direction-vs-siatkowka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. BAJECZNY *-*
    Czekam na nn. :)))
    Kocham ♥

    PS. Imagin http://and-let-me-kiss-youuu.blogspot.com/p/imaginy.html :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ło Jeeeeeeeeezu ._.
    To ja już nic nie wiem xD
    Ale rozdział jest cudooowny ;D
    CZEKAM NA NEXT ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny kc ♥♥♥ sis. Jestem bardzo ciekawa kto tam jest. Czekam na next!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. SUUUUUUUUUPER!!!! OMG!!! TO JEST TAKIE REWELACYJNE!!!

    http://harrykochakotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. O Bosz jakie świetne *.*
    Zapraszamy na Chapter 3 opowiadania z Harry'm.

    OdpowiedzUsuń
  25. WSPANIAŁY, jak zawsze *_*

    +Dodałam Cię do polecanych u siebie :) http://the-scar-of-love.blogspot.com/p/polecane-blogi.html

    OdpowiedzUsuń
  26. nawet nie wiem jak trafiłam na tego bloga ale NIGDY nie czytałam czegoś podobnego. Przeczytałam wszystkie 30 roz. za jednym zamachem i jestem blada jak trup. Po prostu jak to czytam to robi mi sie słabo. Ale w pozytywnym sensie. To jest najlepszy blog jaki w życiu czytałam <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Super rozdział *____*
    Czekam na next :*
    Zapraszam do mnie http://loveislikeafire-grooves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. OMFG. Wspaniałe *-* Jestem ciekawa kto tam się pojawi. :) I jak ona znowu mogła wziąć te swoje 'przyjaciółeczki'. Sory że tak krótko ale nie mam czasu się rozpisywać ;c Czekam na nn ;** Pozdrawiam, xx

    OdpowiedzUsuń
  29. o jejku, jakie to piękne
    brak mi słów aby to opisać
    czekam na 31, zapraszam do mnie na kontynuację http://zycienaplanecie1d.blogspot.com/
    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne <3 czekam na następny :))
    http://this-is-terrible-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak zwykle genialny rozdział. Bardzo podoba mi się to opowiadanie. Czekam na kolejny. ;*

    undead-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jejciu *.*
    Kocham, kocham, kocham tak bardzo tego bloga i ciebie za to że go piszesz !
    Już nie mogę wytrzymać, pisz szybko next !
    Zapraszam także do mnie na nowy rozdział :
    http://for-you-louis-tomlinson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapraszam na 14 odcinek na http://www.pokochac-one-direction.blogspot.com/ ;]

    OdpowiedzUsuń
  34. zawsze musisz kończyć w taki momencie? nienawidze cie za to! ale i tak cie kocham. xd

    OdpowiedzUsuń