czwartek, 7 listopada 2013

Rozdział 31

~*Ashley*~
-Na czym skończyła? Ach no tak żyletki....-wyszeptałam sama do siebie. Po tych słowach zaczęłam robić nacięcia na lewym nadgarstku. Niespodziewanie drzwi od mojej kabiny otworzyły się, a w nich ujrzałam Louisa. Co on tu do cholery robił?!
-Co ty tu robisz?-wymamrotałam.
-Dowiedziałem się co zrobiła Eleanor.....-powiedział marchewkowy. Chwiejącym ruchem podeszłam do niego, po czym spojrzałam mu prosto w jego szare tęczówki.- Ashley jesteś pijana.
-I co z tego?-powiedziałam chłodno. Przygryzłam nerwowo wargę. -Czemu mi nie powiedziałeś, że Harry też w tym siedzi?-Oczy Lou zrobiły się wielkie jak spodki... Najwidoczniej nie wiedział wszystkiego co dziś się wydarzyło.
-Ash... nie mogłem...-wyszeptał spuszczając głowę w dół. Lou wbij swój wzrok w buty.Staliśmy tak w milczeniu, przygryzałam dolną wargę coraz mocniej, aż w końcu poczułam słodką ciecz na ustach.
-Cholera!- fuknęłam wściekła. Louis podniósł swój wzrok na mnie. -Proszę cię nie mów,że nie mogłeś lub, że chciałeś mnie chronić.... Lou ty nawet nie wiesz jak zostałam zraniona! Dwoje najważniejszych osób w moim życiu mnie tak okłamywało...
-Ashley przepraszam....-chłopak zbliży się do mnie, a ja cofnęłam się o kilka kroków w tył by zachować dystans pomiędzy nami. W oczach marchewkowego ujrzałam ból tym co przed chwilą zrobiłam. Potrząsnęłam głową, by choć trochę się ocucić, lecz to nic nie dało. Super. Wzięłam głęboki wdech, po czym zbliżyłam się do Lou i lekko musnęłam jego policzek.
-Kocham cię-szepnęłam wciąż łamiąc sobie język przy każdym słowie przez alkohol, który jeszcze był w moim organizmie.-Ale Louis ja już więcej kłamstw nie zniosę...
-Obiecuję ci, że już nigdy cię nie okłamie.-powiedział marchewkowy, na jego twarzy pojawił się ten cudowny uśmiech, który tak dobrze znałam. Chwyciłam dłoń Lou i splotłam nasze palce.
-Możemy już stąd iść?-powiedziałam kurczowo trzymając rękę chłopaka. Louis pokiwał głową na znak zgody.
***
Przemierzaliśmy dość duży parking w poszukiwaniu samochodu Lou.  W końcu po długim czasie szukania czarnego BMW znaleźliśmy go. Marchewkowy otworzył mi drzwi od strony pasażera, po czym sam zasiadł za kierownicom. Nagle zaczął dzwonić telefon chłopaka. Louis niepewnie spojrzał na wyświetlacz. Jego oczy natychmiastowo zrobiły się większe.
-Muszę odebrać. To ważne...-powiedział marchewkowy wychodząc z wozu. Niespodziewanie poczułam wibracje w kieszeni swojej kurtki. Szybkim ruchem wyjęłam komórkę, po czym spojrzałam na wiadomość, którą własnie
dostałam.Cholera! Co ta wiadomość może oznaczać?! Nie ! Nie tylko nie to! Szybko wybiegłam z samochodu. Biegłam przed siebie nie zwracałam uwagi na to czy potrąci mnie samochód przebiegłam przez ulicę.
-Ashley! Ash! Cholera Ashley!-usłyszałam za sobą krzyki marchewkowego lecz nie miałam zamiaru zwolnić biegu. Co mnie opętało?!
***
Wbiegłam do apartamentu, zaczęłam szukać Harry'ego po całym apartamencie lecz go nie było.... Byłam przerażona. Coś mu się stało to jest pewne!Nagle poczułam dziwny zapach spalenizny. Wbiegłam roztrzęsiona do pokoju loczka. To co tam ujrzałam pozostanie na całe życie w mojej głowie jako najgorsze wspomnienie....Cały pokój znajdował się w płomieniach. Zwinnym ruchem zaczęłam omijać przeszkody,które dzieliły mnie od ciała przyjaciela.....



No i oto rozdział 31 :) Podoba wam się? Bo mi nie ;-;
Jejku dziękuję wam za te wszystkie miłe komentarze i za wyświetlenia! :* Jesteście kochani! <333
Po prostu was kocham jejciu! ^^
Na moim drugim blogu pierwszy rozdział ukarze się jutro! :) KLIK :)
Mam do was taką małą prośbę jutro dostaję kotka,a nie mam bladego pojęcia jak go nazwać...Pomożecie?:D 
(Przepraszam za błędy...)
Następny rozdział za 29 kom :))
JEŚLI CZYTASZ PROSZĘ DAJ KOMENTARZ TO NA PRAWDĘ MOTYWUJE!:)
Tutaj macie zwiastun do mojego drugiego opowiadania :3



41 komentarzy:

  1. Boskie *.* czekam na nexta <333 Hazza umrze ? :(
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333 KOCHAM Dalej ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. żwietne wcodze i patrzę rozdział 31 a byłam na 28 o to mam co czytać i zapraszam do siebie dodałam wreszcie rozdział :*****

    OdpowiedzUsuń
  4. O.O
    O Jeeeeeeeeju xD
    DUN DUUN DUUN XD
    CUDOWNY ROZDZIAŁ!!!
    Takiego obrotu spraw sie nie spodziewałam...
    geniaaaaaaaaaalny ;D
    A co do kotkaa ♥
    Jeżeli to samczyk to może być Rubik, Hazzuś, Tommo, Marchewka, Pasztet (xD), Mruczysław, Pazur/Pazurek, Set, Lucky, Rudy (nawet jeśli będzie czarny xD), Tunczyk, Misio, Mio, Mao, Tom, Garfield, Szatan, Adolf xD, Pączek, Pulpet, Ogryzek, Alvin, Menel, Gizmo, Frugo, Severus Van Voldemort, Kłaczek, Romeo, Tofik, Tygrysek/Tygrys, Krakers, Bekon, Aslan, Bonifacy, Filemon, Budyń, Kisiel, Zdzichu, Szczypiorek, Karmelek/Karmel
    xD
    Jeżeli samiczka to: Bella, Hello Kitty, Cat'ies, xD, Lady, Jessy, Amfa, Śmietana, Karmen, Afrodyta, Saga, Puma, Aurora, Kleo, Koka, Inka, Matylda, Zołza, Morda, Negra, Peja
    xD
    Jakoś więcej mam na męskie :3
    Mam nadzieję, że jakoś pomogłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. GENIALNE!!! BOŻE, OMG!!! NIE, TYLKO NIE HARRY! PLEASE!!!
    A co do kotka to może... Bella, albo Niunia? Nancy, Lila, Rory, Tommo, Carrot, Spoon, Food, Mirror albo Mrs Kitty :D

    http://harrykochakotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Ciekawa jestem co będzie dalej ;) czekam na next <33 a co do kotka to nw jak ty, ale ja osobiście gustuje w imionach typu: Lucky-szczęście, Happy-wesoły itd... może byś też Miśka, Mimi, Harry itp.. ;** /Directionerkaa :-***

    OdpowiedzUsuń
  7. co tu dużo mówic: BOSKIE! ;3
    Next szybko :3
    PS przełączyłam konto z 'Diana Horan' jakby co :P

    OdpowiedzUsuń
  8. nieeeeeeeeeeeeeeee!!!! :'C on nie moze umrzeeec :C
    a co do kotka to: imie ulubionego bromancu, Mruczek (jak mój :D ), Marwi (od marchewki xd), Toffi, Karmelek, Lux... no nwm nie mam dzisiaj glowy do myslenia xd

    OdpowiedzUsuń
  9. super*.* zapraszam do sb onewayoranothervswings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. NIee! Hazza nie morze zginąć...
    Mam nadzieję,że Ash go uratuje.
    Zapraszam do mnie http://loveislikeafire-grooves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. OMG!!! Genialne! <3 czekam na następny!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie!! Błagam nie uśmiercaj Hazzy. Niech A go utatuje i wtedy Ash wstąpi do A team. :D // imaginy1onedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Next *.* Hazza umrze ? :c

    OdpowiedzUsuń
  14. no kurde ! tego nie da się opisać słowami <3 czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  15. O nie! Harry! Ona musi go uratować. Mam zawał...

    Zapraszam na nowy rozdział! :)

    http://all-our-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. zawał jak śmiesz przerywać w takim momencie !! nie wytrzymam dobra ogar rozdział zajbisty !! a imie dla kociaka proponuje fifi,fonfel,milka

    OdpowiedzUsuń
  17. boże o której wchodzę żeby rozdział czytać xD za 15 min do szkoły bo lekcja a ja tu...eee tam trudno warto było czekam next !!!! niech ona uratuje hazze /kasia

    OdpowiedzUsuń
  18. Boski! *.*
    Kocham twego bloga <33
    Prosze nie ona go uratuje! Tylko nie Harry! ;c

    OdpowiedzUsuń
  19. jak zwykle świetny *_*

    mogłabyś do mnie napisać na tt? To dla mnie i dla mojej przyjaciółki bardzo ważne..
    tt: @wioleek

    OdpowiedzUsuń
  20. boski !!<3 daj szybko next błagam !

    OdpowiedzUsuń
  21. A co do zwiastuna to jest baaardzo ciekawy!!! I jeszcze główną rolę gra Nina Dobrev - UWIELBIAM JĄ!!! Już nie mogę się doczekać tego opowiadania. A czy to opowiadanie będzie na podstawie filmu "Pamiętniki Wampirów" ?? + Kc ;***** /Directionerkaa :-***

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest genialny! Jak każdy poprzedni. Nie mam słów, naprawdę zazdroszczę Ci talentu.
    Czekam na kolejny. <3

    U mnie pojawił się nowy rozdział, gdybyś była zainteresowana. :)
    http://undead-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialny !! Czekam na następny. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. mamo, mamo mamooo o,o
    UWIELBIAM CIE!
    ale to ju wiesz wgl szok o,o
    ale powiedz, ze przezyje musi przezyc!
    i nie mow, ze Louis ma cos z tym wspolnego o,o
    chcial ja zatrzymac bo wiedzial gdzie biegnie martwil sie o nia znaczy tak mysle aww so cute!
    :-*

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej :D
    Zapraszam do mnie na mój drugi imag...
    Raczej na moje drugie opowiadanie :3
    http://i-anger-pain-hate-and-one-direction.blogspot.com/2013/11/2-liam.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Nowy rozdział, zapraszam :)
    http://all-our-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Dlaczego Ty mi Harrego chcesz uśmiercić? No proszę Cię ;c Ogółem to świetny rozdział <33

    OdpowiedzUsuń
  28. Super :D!!!
    Zapraszam do mnie ! ;)
    http://blackniallhoran.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda że takie krótkie ale super!
    Czekam na next &_&

    OdpowiedzUsuń
  30. http://milosctomilosc.blogspot.com/2013_11_01_archive.htmlSuper kiedy next zapraszam do mnie nowy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo dziękuję, za miły komentarz który po sobie zostawiłaś na moim opowiadaniu <3
    Dopiero zaczynam czytać to cudo i zanim będę na bieżąco to minie kilka dni.

    U mnie nowy rozdział: http://gangsterzyzprzypadku.blogspot.com
    Serdecznie zapraszam ;) !

    OdpowiedzUsuń
  32. OMG, tak się ciszę że trafiłam na tego bloga.
    On jest taki wspaniały.
    A ten rozdział po prostu powala *-*
    Na serio śliczny. <33
    Przepraszam że się nie rozpisuję i tak późno komentuję ;c
    Trudno skleić coś w miarę mądrego po przeczytaniu czegoś tak wspaniałego ;**
    Pozdrawiam, xx

    u mnie jest piątka: http://withumylifeisbetter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. OMFG! *-* DAWAJ SZYBKO NN O DŁUGO NIE WYTRZYMAM *-* <333333333333 BUZIACZKI :D

    OdpowiedzUsuń
  34. jakie emocje! jak najszybciej lece do nastepnego! jestem cholernie ciekawa co będzie dalej.

    OdpowiedzUsuń